Helix dag II

Sa jag att jag nästan svimmade igår?
Såg inte alls fram emot att rengöra helixen igårkväll och vi också erfara att det kanske är bäst att äta kvällsmål före jag börjar. Blev till att sitta på badrumsgolvet sådär 20 min eftersom det gjorde djävulskt ont! Men rengjort gick jag väl det någorlunda till sist. Och koksaltlösning har varit på 3 gånger redan :)

Vänster var annars också rätt val gällande mina lugna nätter, gjorde misstaget att vända mig åt fel håll endast en gång. Och kan tilläggas att jag dessutom var halvvaken då, tror jag tänkte lite fel när jag skulle vända mig tillbaka på mage.

Idag har jag inte känt av den alls förrän nu när jag nyss rengjort, men tar inte direkt ont utan mer att jag bara känner att det är något där. Blev en dusch också, gick riktigt bra om jag får säga det själv. Dock kanske det kunde se lite kul ut eftersom jag stod med örat i vädret så inte shampoot skulle rinna dit. Och nu är all torkad blod borta också så det ser inte alls lika hemskt ut längre.

Blir att börja fundera ut lite frisyrer som håller håret borta från örat nu. För jag tvivlar på att jag orkar ha hästsvans varje dag och natt i flera månader.

Men men, nu ska jag spela lite Heroes och kanske se lite på MD01-arbetet medan jag väntar på att min J hittar hem så vi får fara till Malax och äta kaka samt fira pappa :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Funkar no fint att ha ner håre.. Bara man har rent hår så :) Tycker jag minns att min alls to no sjukt? :D Men e ju nog individuellt. :)



E den nå svullen?

2008-10-29 @ 14:21:59
Postat av: Anonym

Hmm, mitt namn kom int me i kommentaren såg ja :P

2008-10-29 @ 14:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback