Helgens bravader

Ja-aa, lite oaktiv har man inte alls varit. I fredags lekte vi labbråttor i skolan och tog en massa tester, bl.a. Hb, B-Gluc och ALAT. Detta är främsta orsaken till att jag inte skrivit så mycket eftersom mitt vänstra ring- och långfinger varit rätt sjuka. Tror jag hade about 5-6 oliak sickhål i långfingret. Sen tog vi också blodprov på varann, gick riktigt bar att ta på M för hon hade så fina ådror ;) Sen är jag otroligt stolt övet att jag lät C ta på mig eftersom jag inte alls gillar att bli stucken. Lite mindre missöden p.g.a. mina tunna vener men tillräckligt i röret för att få en blodbild. Så vi var nog riktigt tömda på blod efter det.
Igår bar det av för mama och mig till Raisio och IKEA där vi shoppad oss fattiga. Blev väl lite på 200€ jag handlade för, men då var en del också från bl.a. H&M där jag hitta en helt underbart snygg klänning och Stadium där vi hittade nya mjukisbyxor åt min J eftersom de gamla råkade ut för små tänder. Idag ska vi nog  bara slappa och njuta av ala de kanaler som finns här i Malax, man måste passa på när man för en gångs skull har tillgång till en digibox.

Kommentarer
Postat av: Anka

Ja å vill ti ikea igen, ha hitta ett vitrinskåp som ja sku vila ha därifrån :) men kanske ska ja fa me mamm i november :P



Hitta du myki vid Ikea???

2008-10-26 @ 20:19:39
URL: http://ankka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback