Vecka I

Nu sitter jag med mina livs första linser! Tog "bara" ca en timme att få in den första, satt sammanlagt två timmar hos optikern.. Vete gudarna hur jag ska få ut de ikväll, var näst intill omöjligt att få ut dem hos optikern. Nu ska jag rota lite i kylskåpet och bänka mig framför tv:n. Imorgon är det sista dagen på första veckan av praktiken och vilken vecka sen!
  • Två CT-röntgen
  • En coloskopi
  • En isotopröntgen
Sen massor av finskalektioner och annat trevligt. Fick dessutom ta bort en iv-kanyl idag :)

<< Nu köket!

Kommentarer
Postat av: Emma

Är det inte läskigt att stoppa in linserna i ögat?

Vill själv skaffa linser men det får vänta tills körkortet har klarats av :p

2008-11-27 @ 17:57:12
URL: http://godisflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback