Ja!

Oh my God! Jag klarade t.o.m. muntliga tenten i finska idag, med marginal dessutom *lycklig* Om det ser ut att bli ett bättre slutvitsord också än vad jag trott, återstår förståss att se hur det går i omtenten av skriftliga delen II eftersom den totalt sket sig när jag hade fokuserat mer på muntliga. Men men, nu ska jag läsa på nästa tent som går av stapeln imorgon, dock fokuserar jag mig nog bara på pediatrik och tar resten av delarna på omtenten (är väl sammanlagt 6-7 olika delar varav alla har en hel del att läsa).

Kommentarer
Postat av: c a s p e l i h n a

Oh, Grattis! Bra jobbat!!



Såg du Insider igår? Det handlade om Nätpedofiler, som är ett ämne som jag blir väldigr upprörd av. Skulle gärna höra dina åsikter om nätpedofiler.



Ha en bra dag!

2008-11-20 @ 10:47:46
URL: http://caspelihna.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ååh, va bra :D Grattis!

2008-11-22 @ 16:51:05
URL: http://nittonhundra91.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback