Officiellt

Sista tenten skriven, det inte hur det gick men omtent först 4.9 så är ett tag dit. De andra två tenterna borde vara godkända, eller en vet jag är godkänd och den andra tyckte jag nog jag hade så på klart så godkänd borde jag nog vara. Så inga omtenter då före 4 september och detta betyder att mitt en vecka långa sommarlov officiellt har börjat. Jobb 2 juni men tills dess ska jag bara njuta av det mulna vädret och vår lilla bebis. Samt såklart fira en underbar förlovningsdag men min älskling på lördag <3

Kommentarer
Postat av: anna

ja därför tänkt ja koll an å, för att ja ha hört an sku va så romantisk å bra! :D men men som sagt kolla ja ju bare 15 min, så kanske it an hienda kom i gång :) kanske ger den en ny chans! ;) ha en bra helg!

2008-05-22 @ 21:41:22
URL: http://youknowme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback