Slut - Loppu - The End

Igår tog praiktiken slut, var meningen jag skulle varit tre timmar idag också för att få ihop de 372 timmarna vi skulle ha. Dock betalar skolan per dag vi är där så min lärare gillade inte idén att jag bara skulle vara tre timmar. Så då blev det en ledig skärtorsdag istället. Trodde inte jag skulle sakna C&C, men jag kände mig lite vemodig att lämna vissa klienter. Hade beställt några saker från Oriflame via en där så ska väl dit och hämta det sen när det kommer. Lovade att hälsa på den ena klienten på samma gång, får se om hon minns 'skitskjutaren' sedan (det var vad hon började kalla mig efter första dagen.
   Åter till skolan nästan vecka, blir många 9-16 dagar. Dock rätt många fredagar ledigt så det är alltid en tröst. Fast jag å min sida tar en mjukstart i och med att det var de två underbara tandläkarbesöken onsdag och torsdag nästa vecka och så ska jag vara funktionär på ett jippo på tisdagen, så inte så mycket skola för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback