Så var man fattigare igen

Idag kom böckerna (nåja, egentligen igår men som vanligt ryms paketet inte in i brevinkastet.), så nu ska jag betala räkningen direkt.

. . . . . . .

Så är man 35,50? fattigare nu då.

Ledigt nu ända till måndag, behövs verkligen! Tar på att vara 7-15.30 fem dagar i sträck. Och nu är det bara två veckor kvar av praktiken då. Har lite slappare de kommande veckorna som tur är. Endast må-to i jobb och tre av dagarna är kvällsskift. Så det ska jag väl nog överleva.

Om jag överlever tandläkaren på måndag morgon är en annan sak. Har inte varit sedan 2006, känner inte att jag behöver nu heller. har aldrig haft ett hål och knappast har jag nu heller. Men som de tjatar så orkar man inte till sist, lika bra att fara så har man det gjort. Har en giltig orsak då också att ta kvällsskiftet istället för morgon fast handledaren har det. Tror inte att hon skulle gillat att jag bytte skift endast för pampasbiljettköp. Så, 07:45 - tandläkaren, 10:00- köande till efter 12 någon gång och 14:30-21:30 jobb. Fullspäckat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback