Om blickar kunde döda

Idag har jag (vi) städat, slände ut mattorna, tvättat ett flertal maskiner och oljat in träbänken i köket som börjat ogilla vatten. Var till och med en sväng på vissa väggar och plockade ur de sista lådorna. När vi står och avslutningsvis bäddar sängen kläcker J ur sig världens förolämpning (på skoj förståss).

Märkväl J har endast dammsugit, diskat lite och torkat bänken..

J: Vad duktiga vi har varit idag som städat så ordentligt.
N: *blänger*
J: Eller jaa.. jag menar vad duktig jag har varit som städat så fint idag.
N: *Om blickar kunde döda*

Sen utbröt ett smärre kuddkrig som fortsatte med kittling (bör väl påpekas att det inte är jag som är den kittliga) och slutade med ett litet pusskalas i den halvbäddade sängen. Åh, vad jag gillar min J.

Nu ska jag kila iväg och se film, äta godis/grisar och myysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback