Kaos

Det var sannerligen en spännande resa från Wärtsilä, rent av lite kaos här och där. Snöplogar irrade omkring och störde den normala trafiken, vet inte hur många gånger jag bakdelen tänkte släppa för att inte tala om hur många korsningar jag inte tänkte komma mig ur. Och det blinkade överallt, både i trafiken och på instrumentbrädan. Och en långtradare hade varit påväg att välta, så där stod den mitt i smeten och blockerade. En spännande start på dagen, undrar hur resten blir?

För de som inte har turen att ha vårt fina väder så är det ett sånt som de brukar visa på tv när det är rena rama kaoset i länder som inte brukar ha så mycket snö.

Tur att man har ICE (In Case of Emergency) inprogrammerat i telefon. Man vet aldrig vad som händer i sånt här väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback