Svammel

Nu ska jag äta, sedan ska jag bege mig ut på stan. Vet inte riktigt vad jag ska ha, inte reakläder i all fall för kläder har jag och dessutom är det aldrig på rea det jag hittar. Kanske går till Djurcentrum och kollar, har 6 euro innestående för fullt stämpelkort. Ska kolla bilbälte åt T och flytväst, är framtida köp som ska göras. En tandborste ska han börja få, månne det är nån större skillnad på våra och åt hundarna?! Sen ska vi skaffa fästingmedel om vi ska till villan så småningom. Inte varit en enda gång ännu i år och simmat har jag ännu inte gjort heller. Vill träffa folk, finns det ingen som är ledig idag och har lust att joina mig på stan? Tror jag ska ta och ringa runt lite..

Kommentarer
Postat av: Annika

Sku gärna ha kommit till stan, men tyvärr så e man fast vi arbete till kl 4 varje dag :/

2008-06-25 @ 17:10:08
URL: http://ankka.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Hoppas du hittde någon att hitta på nått me :D

2008-06-25 @ 20:39:49
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback