Vilohelg

Tillbaka och utvilad efter en helg på villan. For redan 15-tiden på fredagen när jag hade kort dag, rätt dåligt väder fredag/lördag men på söndag var det aningen bättre :) Tog "vinterkloddin" på lördag, finally! tror jag aldrig varit såhär sen med första badet förut. Turbo fick åka båt för första gången, han satt så snällt i sin nya flytväst. Minneskortet fullt hann det också bli på söndagen, kommer nog upp några bilder bara jag får de införda på datorn.

Nu ska jag fortsätta ta igen alla bloggar jag försummat, foruminlägg som är okommenterade och alla andra sidor som ska ses.

Kommentarer
Postat av: mikaela

jag tycker de blir värre å värre ju längre in i sommaren de kommer innan man får sej doppa första gången, så därför ser ja till att få e gjort snabbt ;)

2008-07-15 @ 23:02:44
URL: http://yllestrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback