Utmaning

Efter en helg på villan kommer jag hem till en utmaning från Linda. Ska göra den nu innan jag börjar göra mig klar inför kusinbarnets konfirmation. Imorgon jobb 7-15:30 och sen villan igen fran till tisdagkväll.

Regler: Svara på alla frågor. Välj ut 6 personer och utmana dem i deras bloggar! Meddela personen du blev utmanad av när du genomfört detta.


Fem saker som finns på min ATT GÖRA IDAG -lista:
1. Åka på konfirmationsfest
2. Mysa med mina älsklingar
3. Åka till Malax
4. Se på tv
5. Äta

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Oj, haha.. lekte I guess.

Ställen jag bott på?

Ö-Malax, Bergö (Malax), Vasa, Sandviken och även i Böle ca 3 månader.

Fem saker jag skulle göra om jag vore biljonär?

1. Gifta mig med J
2. Bygga hus
3. Köpa villatomt och bygga villa
4. Åka till Malta (på bröllopsresa)
5. Spara

Jag utmanar: Anna, Ammi, Malin H, Malin T, Anka, Milla

Kommentarer
Postat av: anna

oh shiit :D

2008-07-20 @ 13:52:03
URL: http://youknowme.blogg.se/
Postat av: Malin

Börjar nog låta som om vi inte behöver besöka mässan, hör så mycket skit om den från alla håll!

2008-07-22 @ 19:02:47
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback