Dit for det

Min ledighet rök redan.. fr.o.m. onsdag ska jag på inskolning för hemservice. Den ordinarie föreståndarinnan har semester men sa att jag inte behöver någon inskolning eftersom jag varit så pass mycket på demensboendet redan. Men imorse ringde den vikarierande föreståndarinnan och prickade in fem dagar inskolning *suck* Där rök den ledigheten. Får se om jag ens kommer få vara ledig sedan, är menat jag ska jobba till 24.8 men får se hur det blir med den saken, de tycks ha lite svårt att bestämma sig om sakert och ting...

Hoppas vädret är någorlunda bra i helgen så vi iaf kan åka till villan fredag kväll - söndag kväll.

Onsdag 7-15:30
Torsdag 15:30-21:30
Fredag 7-13

- - -
Måndag 7-15:30
Tisdag 15:30-21:30


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback