Dag III

Nu har man klarat tre dagar på praktiken, börjar känna igen klienterna och hur mycket hjälp de behöver. Bytte min första blöja igår också, inte så hemskt som jag hade trott faktiskt. Tanten är så söt, bara säger "jaa" åt allt. Idag var jag en stund på demensavdelningen också, men jisses var de var borta där. Glad att jag inte fick den avdelningen. Hur som helst, slut som sjutton är man när man kommer hem. Sov för en stund sedan, somnade mitt i en bra film. Tur att jag är ledig imorgon, blir säkert till att städa så man vågar ta hit någo folk när man fyller. Hur det blir med det då sedan, kan hända man sitter i jobb. Om inte annat sitter säkert nån av de andra i jobb, och Hesagänget lär knappast komma upp heller. Nåja, får väl fira 20-årsdagen på egen hand med J.

Kommentarer
Postat av: Anka

Når fyller du då? :)

2008-01-09 @ 20:53:45
URL: http://www.bloggen.fi/aanka
Postat av: Nina

17:e :) så skulle väl bli nånting på helgen isf..

2008-01-09 @ 21:33:00
URL: http://Niini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback