Porrsitz och exotiskt

image166Som ni kanske redan sett så fick min blogg en liten uppfräschning häromdagen. Riktigt nöjd blev jag faktiskt, känns lite vårigt och exotiskt.
Idag bär det av till skolan, för första gången på evigheter. En föreläsning som hör ihop med praktiken så imorgon är det praktik igen. Ännu tre veckor innan det är klart. Ännu har jag inte börjat på veckodagboken som ska skrivas, blir många veckor bakåt att minnas nu. Men men, ska försöka göra något åt det på lördag. Såvida inte min kära kusin vitamin dyker upp, vilket även det skulle vara rätt trevligt.
Igårkväll var det sitz som gällde, porrsitz. Min första sitz och oj vad jag gillade den. Även om jag var lite skeptisk i början där jag satt på ändan i sällskap med fyra män. Men det var riktigt trevligt, skålade och skrattade åt snuskhumorn våra toastisar hade. Riktigt bra program. Kommer länk till bilder senare när vi fått upp dem på vår hemsida.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Grattis till vinsten =)kika in på sidan för mailadress till modeakuten!

2008-02-22 @ 22:00:17
URL: http://TheodorsMamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback