Ny tjej i stan

Tror jag inte varit såhär aktiv på Lunarstorm sedan jag var typ 15. Men idag har det varit rätt många inloggningar sedan jag kom hem. Orsaken är så enkel att vi ska träffa ett par över en kaffe imorgon. Vi har hållit kontakten ett tag efter att hon efterlyste nån från Vasatrakten för att lära känna nån tills de flyttar hit i vår. Bara lite svårt kan komma fram till en tid när vi aldrig är synkade på Lunar. Borde väl adda på msn eller nåt isället. Hur som helst ser jag framemot morgondagen, hon verkar väldigt trevlig så får se hur det blir i verkligheten. Hoppas bara inte vi sitter där som några fån och inte kommer på något att tala om, skulle vara lite pinsamt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj, he låter ju hu skoj som helst! :)
Allti lika trevlit att träff nain häilt ny millanåt ju. Säkert gar e riktit bra å. Får väl jär opp in list att lunt på fall om? ;D

Annars.. PAMPAS NATIONALDAG!!!
Tu e ju lika me som ja ji, hoppas ja? Säkert tusen gangor mär å... lite bakit jennar i hufvudstaden så :P Men visstvisstvisst ere häljen efter påsk, alltså 28, 29 mars? Å visstvisstvisst ere FEST tå? :D

2008-02-19 @ 15:22:07
Postat av: Nina

jomen klart som fan att d e fest då :D va väl på ÅAs sida som e stod att e va 28. Så biljetterna borde ju böri släppas så småningom ;)

2008-02-19 @ 18:35:37
URL: http://Niini.blogg.se
Postat av: Johanna

Toppen!
Tå vallfärdar hesa-daijjorna tit.. :D

2008-02-19 @ 18:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback