Kväll och fastlaskiainen

Känner inte alls för något kvällsskifte idag, har en sån dag att jag helst av allt bara skulle vänta hem J och sedan ligga och mysa i sängen hela långa kvällen. Men nej, ska i jobb 13:30-21:30 och knappast kommer jag få smita tidigare heller eftersom det inte är min handledare jag kommer vara med. Tur att man har kort dag imorgon, slutar redan två. Sen bär det av till Sotka med morsan och kolla på två soffor J och jag velar mellan. Så snart har vi förhoppningsvis en ny vardagsrumssoffa, äntligen! Den nuvarande är orange vilket inte gör att den smälter in speciellt bra. Sen är den lätt som en fjäder så eftersom den inte är mot en vägg smiter den bakåt så gott som hela tiden. Ska bli skönt med lite mer nytt, längtar så tills alla renoveringar och saker är på plats. Kommer bli en riktig drömlägenhet detta bara vi blir färdiga.
Måste väl börja tänka på nån sorts mat nu?! Snart dags att ge sig av. Men ta och kolla in lite fastlaskiainenbilder som ägde rum igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback