Utmanad

Nu har jag plötsligt ännu en utmaning som liknar den första. Denna gång är det  Sofia som utmanar mig. Tror jag bakar in lite från den första utmaningen i denna :)

Så här fungerar utmaningen:

  • Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
  • Berätta 5-7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa. 
  • Utmana 5 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem. 
  • Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.
  1. Jag skulle helst satsa på yrken som skådespelare eller fotograf, sådant som är näst intill omöjliga att leva på.
  2. Jag hittade mannen i mitt liv som 16-åring.
  3. Har aldrig provat på nikotin eller droger.
  4. Skulle gärna väga 7-8 kg mer än jag gör nu.
  5. Är egentligen rätt bortskämd.
  6. Är konstant hungrig, ingen skillnad hur mycket jag äter.
  7. Är otroligt slarvig och tankspridd.
Utmanade: Ammi, Pia, Tanja, Anna, Anka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback