Lyckad jul 2008

Då börjar julen 2008 vara slut då. Har varit riktigt trevligt och mysigt att få fira i Gerby med släkten. Massor med god mat har det också varit så nåt kilo till skulle det inte alls förvåna mig om det blivit. Det hör väl till att man berättar vad man fått i julklapp också?

  • Bordsduk
  • Iittalaskål
  • Marimekkohanddukar
  • Hårtork och skraplotter
  • Bäddset
  • Glaspalats
  • Vantar
  • 500€ check
  • 20€
  • 50€
  • Geishalåda
  • Prydnadstomte
  • Slevar x3
  • Skärbräda
  • Droppar-burkar
  • Film - Pulp Fiction
  • Bok: Ceasar och hans hundar
  • Bok: 100% lättlagat
  • Bok: Röj och rensa
  • Dynvar
Sa jag annars att jag vann 5€ på den ena lotten och 200€ på en annan. Har jag bra sambo eller har jag bra sambo som väljer såna fantastiska julklappar åt mig :)

Ikväll blir det julkaffe hos faster och sedan väntar antagligen den årliga julrean, träffa vänner och fundera ut vad som händer och sker på nyår. Som jag för övrigt tror kommer bli ännu ett underbart år med min härliga sambo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback