N & J - Kärleken

Hur träffades ni?  -länk-
Hur länge har ni varit tillsammans? Lite på 4 år
Är ni förlovade? Ja, sedan 2½ år tillbaka
Bor ni ihop? Ja, sedan 1 april 2007
Har ni barn? Inte ännu
Har båda körkort? Ja
Isåfall, vem kör bäst? Antagligen J som haft sitt några år längre
Kommer du ihåg er första kyss? Ja <3
Vem sa "Jag älskar dig" först? J och jag svarade
Vem är äldst? J
-----------------
Vilka stjärntecken är ni? Stenbock & Jungfru
Vem fyller först på året? Jag
Vem är längst? J
Vem sjunger bäst? Jag
Håller ni i handen på stan? Oftast
Var nån av er oskuld när ni träffades? Ja
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nej
Vad har ni gemensamt? Massor
Blev du kär i första ögonkastet? Intresserad åtminstone :)
Har ni någon speciell låt? Lotuz - Mercy
Har ni stora framtidsplaner? Kan man väl säga, bröllop - hus - familj. Hela livet tillsammans!
Har ni gråtit i varandras armar? Ja
Har ni varit utomlands tillammans? Ja, Paris och fler ställen kommer det bli.
Vilket är ert bästa minne? Förlovningen <3
Vem lagar bäst mat? Bäst blir det tillsammans.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Myser framför tv:n i varandras armar.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? ca 40 km
Blir du lätt svartsjuk? Nej, vet att jag kan lita på honom.
Brukar ni bråka? Alla bråkar nån gång
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Ryggen
Brukar nån av er prata i sömnen? Ja

Kommentarer
Postat av: mikkaelo

sv; haha, ja lila är min med :D

2008-12-15 @ 23:15:40
URL: http://mikkaelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback