Displeverans

Vi har en regel hos oss för att slippa objudet folk så som försäljare och dylikt. Såvida vi inte väntar besök och inte får något samtal om att vi ska komma och öppna/fråga om vi är hemma öppnar vi inte dörren. Däremot brukar jag kika i titthålet men min J tyckte inte vi skulle göra det heller (förstod jag det som..). Så nu sitter man här och är sjukt nyfiken på vad DHL tänkte lämna för paket åt mig. Det är från Disp AB i Sverige och jag måste medge att jag inte har en aning om vad det kan vara. Hur sjutton ska jag klara en hel praktikdag imorgon? Kommer dö av nyfikehet ;)

Kommentarer
Postat av: fia

så gör vi också . speciellt efter den gång jag i misstag råkade öppna när det var en tv-licensgubbe (:

2008-12-18 @ 18:45:35
URL: http://www.fiolii.papper.fi
Postat av: Milla

Sånt där förstår jag inte måste jag säga.. jag tycker det är kul om nån ringer på :) i stan är det aldrig ändå några försäljare eller dylikt (jag har iaf aldrig råkat ut för någon). Enda gången jag fått oväntade påringningar har det varit mamma o pappa som överraskat, så då skulle det ju ha varit hemskt om jag inte öppnat..

2008-12-19 @ 10:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback