Var är duu?

Kan den person som ätit upp min kamera vara så vänlig och skita fram den tillbaka!

Som sagt så hittar jag inte min Ixus och EOSen kan jag då rakt inte ta med på restaurangen och krogen. Hur som helst så ska vi (Jag, J, E, J och kanske nån till) ut och äta + en krogrunda för att träffas en sista gång innan alla åker tillbaka till sina studieorter...

Jag hittade kameran xD stack fram under allt skit som finns omkring mig för tillfället.

.. hur som helst, kommer dock bli en kort runda för J och mig. Vissa ska i jobb klockan 7 imorgon bitti men sånt är livet, kan inte missa lite fest bara för att jobbet kallar. Har ändå hela nästan vecka på mig för återhämtning innan studierna och studielivet drar igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback