Vad är på gång?

Alla undrar vad det handlar om med den positivspelande apan och vad Ted & Kaj har hittat på nu. Men jag är bara helt kär i den söta apan! Även om den häver ur sig lite underligheter bara man stannar tillräckligt länge.

Såhär står det på Berusad.org:

"Radio Pleppo återkommer?
En tecknad apa som vevar ett positiv har synts lite varstans i tidningarna den senaste veckan. Samma apa hittas också på www.pleppo.fi. När berusad.org ringer upp Ted Forsström från Pleppo Toy för att fråga vad som riktigt är på gång är han hemlighetsfull.
- En apa är en apa. Nu hinner jag inte tala mer, jag håller på att skriva sketcher… jag menar klotta i vattenpottar.

Inte heller Kaj Korkea-aho, den andra halvan av Pleppo Toy, ger mera information.
- Den där apan talar en massa skit! Pleppo.fi ska ju bli ett forum för oss som är intresserade av trolldeg och pulkadesign, inte nåt jävla zoo! Men apan på www.pleppo.fi talar om en humorsida som ska uppdateras varje vecka. Är en fortsättning på Radio Pleppo på gång?
- Ledsen, men jag måst verkligen fara å kacka nu, säger Korkea-aho och lägger på.

Ted Forsström och Kaj Korkea-aho stod bakom det flerfaldigt prisbelöande sketchprogrammet Radio Pleppo, som sändes i Radio X3M tills för ett år sen. Sedan dess har humorduon jobbat som programledare för Ursäkta Birgitta på FST5, men också flera gånger talat om att en fortsättning på Radio Pleppo är på gång.
- Snart är det dags, säger apan på pleppo.fi.
Men för vad?
Läs hela artikeln på: http://www.pleppo.fi/ "

"Det här är en sida tänkt för just 12-åringar och homon."
-apan-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback