Har du smugglat?

1. När du duschar, sätter du på vattnet och går in eller går du in och sätter på vattnet sen? Först vattnet och sedan människan.
2. Läser du etiketterna på din schampoflaska? ibland
3. Har du duschat tillsammans med någon av motsatt kön? Ett antal gånger med J, tämligen mysigt :)
4. Har du borstat tänderna i duschen någon gång? Nej
5. Hur gammal ser du ut? Hmm... beror lite på vad jag har för kläder.
6. Vilken var den senaste låten du lyssnade på? Os-sändningar, minns faktiskt inte när jag senaste hörde nån låt.
7. Har du blivit medlem i något på senaste tiden? Nix.
8. Vad har du för planer för helgen? Jobb...
9. Har du någonsin smugglat något till Amerika? Nej
10. Blir en kille/tjej sexigare om han/hon spelar gitarr? Inte vad jag vet.
11. Bor du i en stad med en idrottsförening? Antagligen, inte kan väl Vasa vara hur uselt som helst?
12. Hur många tror du att det kommer på din begravning? Den som lever får se.
13. Har du fler fiender än vänner? Nej
14. Har du någonsin skickat ett anonymt brev? Inte vad jag kan minnas
15. Kan du fixa din bil? Återkommer när den får något fel
16. Har du tackat nej till en dejt någon gång? Ja
17. Är du smartare än dina vänner? Finns många sätt att vara smart på, men en studerar till läkare så avgör själv...
18. Har du suttit i fängelse? Nej
19. Borde du ha gjort det? För att inte plocka upp hundbajset alla gånger?
20. Tycker du om lukten av öl? Nej
21. Har du någonsin dött eller dödat någon i dina drömmar? Minns inte
22. Har du skänkt pengar till välgörenhet? Räknas 5-10 cent?
23. Skulle du döda en hund för 1000 dollar? ALDRIG!
24. Har du några framtidsplaner? Många med min J <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback