Two things

Två saker som skrämmer dig
1. Vara ute i mörkret ensam
2. Mista någon jag älskar

Två saker du har på dig just nu

1. Förlovningsringen - för alltid
2. Underkläder

Två av din favoritlåtar just nu

1. Alicia Keys - No one
2. Kate Perry - I kissed a girl

Två saker du vill ha i ett förhållande

1. Ärlighet
2. Tillit

Två sanningar
1. Jag hittade min blivande man som 16-åring
2. Jag är otroligt lycklig

Två saker som du attraheras av
1. Fina ögon
2. Ryggtavlan på min älskling

Två av dina hobbys

1. Träning med hunden
2. Fotografering

Två saker du verkligen verkligen vill ha
1. Ett egnahemshus
2. Familj

Två saker som gör dig till en stereotypisk tjej
1. Jag gråter när jag ser sorgliga filmer
2. Gillar färgen rosa

Två saker som gör dig till en stereotypisk kille

1. Förstår inte hur det kan ta flera timmar för en kvinna att bli klar
2. Är *ehum*.. hur ska vi säga det.. inte så fin i kanten

Två saker du vanligtvis inte skulle erkänna
1. Är otroligt trög att få i duschen, men när jag väl står där vill jag aldrig komma bort.
2. Är otroligt oredig

Två saker du tänker på just nu
1. När mamma ska komma hit
2. Min älskling - han finns alltid i mina tankar

Två saker du kräks av  - gör i princip allt för att inte kräkas och har inte kräkts sedan lågstadiet någon gång så istället...
Två saker du börjar må illa av
1. Se/Torka spyor
2. För mycket aktivitet kombinerat med för lite mat

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: yes :D Ska bli kul att gå på casting iaf. En bra erfarenhet även om jag inte får det :)

2008-08-27 @ 12:11:42
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Nanne

Norpar din lista på Two Things! Älskar listor!

Ha en fin dag!

2008-08-27 @ 12:11:53
URL: http://anelou.blogg.se/
Postat av: Lisso

Haha ja där ser man ;) Jag tyckte väl att jag såg listan någonannanstans idag också! (förutom på mammas blogg!) hehe jag är ett sånt smartskåp ibland ;)

2008-08-27 @ 20:24:59
URL: http://lisso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback