Noll till miljoner

Har absolut noll lust att fara i jobb ikväll, och ännu mindre att jobba hela helgen. E ringde igår och funderade om vi skulle hitta på något allihopa innan skolorna börjar och vi skiljer på oss igen. Inte så kul när man bara kan fara med och äta eftersom man ska i jobb klockan 7 på söndagsmorgonen. But that's life...
Tror jag ska leka lite med kameran nu, har noll fantasi men får se om det blir nånting man orkar visa upp..

Allt är bara noll idag.. Men jag har miljoner lust att bara krypa ner i sängen med J och mysa bort det usla vädret. Men får väl nöja mig med att sova med honom inatt.

Älskar dig min prins!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Grattis!

Du är en av de tre vinnarna i voodoll tävlingen.

Gå på på min blogg och se vad du ska göra nu (:



MVH LisaStein

2008-08-22 @ 12:50:04
URL: http://lisastein.blogg.se/
Postat av: anne

svar: Grejen är att jag inte vet hur man gör så att designen funkar ut i båda. Har bara explorer hemma.

Jaja, din skärmupplösning är ju ditt problem. Ingen annan har sagt att min blogg ser usel ut.

2008-08-22 @ 13:11:11
URL: http://cockblocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback