Kärleken

Nu ska jag (vi) nog börja krypa i säng. Känner mig riktigt myssjuk så jag ska nog gosa lite med min J innan vi somnar <3 Imorgon har min sötboll tagit ledigt för att få vara med mig :) fast vi har en del ärenden att uträtta ändå, bl.a. ska bilen byta ägare så vi (J) kan börja använda den. Sen så ska vi till Djurcentrum och införskaffa en till klicker så vi har varsin. Och och.. sen var det nog massor med annat att göra också. Men först ska vi ligga och dra oss en långt stund på morgonen, p.g.a. mitt sommarjobb har det inte blivit så mycket helgmys. Men nu krypa ner <3

J, jag älskar verkligen dig. Du är ovärdelig min prins!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack för svaren på kommentarer i bloggen :) Hoppas du håller fast vid din prins :D

2008-08-29 @ 06:32:46
URL: http://nittonhundra91.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback