Finally städdag

Fy sjutton vad trött jag har varit de senaste dagarna. Har längtat så länge efter denna tisdag då jag äntligen skulle få sova ut. Sagt och gjort, när J väckte mig för att säga hejdå var jag inte medveten om denna värld kan jag säga. Orkade knappt ge honom en puss. Sen sov jag som en stock till 9 när Turbo började gny och skulle ut, har inte den blekaste aning om vad jag hade på mig eller hur jag såg ut när vi stod där på gräsmattan. Men sen har vi sovit båda två ända till 13:15, så skönt! När vi väl kom oss upp gick vi på en promenad för att komma igång (och skita) sen dess har det varit städning för hela slanten på schemat. Minns inte sist vi hade en ordentlig städdag, men jag har varit rena rama jobbnarkomanen och så har vi tillbringat en hel del av sommaren i Malax. Men nu när skolan snart börjar ska det banne mig börja göras något här hemma så nu åter till moppar, trasor och dammråttorna.

Kommentarer
Postat av: Malin

Okej, men antar ändå att det är ganska svårt att vaxa bryn, för jämnhetens skull alltså... Kanske den är till för de som annars rakar bort sina..

2008-08-12 @ 17:32:30
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/
Postat av: Malin

Skumt är det iaf...

2008-08-12 @ 19:56:04
URL: http://malinlenajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback