Vill vara vuxen

Jag-vill-inte-fara-till-skolan-för-jag-vill-vara-hemma! *trotsig*

Vår lärare är helt ok för hon vräker ur sig hela privatlivet och lite till och sånt gillar vi *alla nickar medhållande*. Men saken är den att det finns några saker jag gillar bättre, som att t.ex. göra ett antal headers åt min J att välja på till hans whatever-han-håller-på-med. Såå... enda haken som gör att jag inte kan utnyttja min ålder på 20 år och göra som jag vill är att lektionen i fråga har obligatorisk närvaro... *stampar i golvet och pluttar*

Kommentarer
Postat av: Malin

Hur kan ni ha obl. närvaro på hälsojuridiken då inte vi hade det? Vi hade dessutom samma lärare...

2008-04-14 @ 08:28:18
Postat av: anna

e ju bare seminarien som je obligatorisk :) di je bare rekommendera! så du sku no ha få lömna därhäjm :)

2008-04-14 @ 20:14:34
URL: http://youknowme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback