Skatteåterbäring

Tadaa, jag lever ännu. Inga större problem att hämta J från jobbet, hade smält så pass bra på vägarna att det var helt bart till eftermiddagen. Och nu har jag inhandlat årets vårjacka så nu får nog våren banne mig börja visa sig.
Och mamma ringde för att meddela att jag fått skatteåterbäring, 100,81 euro. Vet inte vad jag ska tro, nog måste det väl sant men varifrån kommer de pengarna? Jag som inte ens betalar skatt (eller gör jag?). Hur som helst så var det inte så illa, speciellt inte nu när det så småningom vankas en härlig resa. Bara att slänga in kontonumret så det får slinka in på kontot :) Så ska jag väl passa på att beställa ett nytt bakkort också, nuvarande går ut i maj.
Sen ska vi inte tala så mycket om skolan... ännu ett arbete, deadline om två dagar. Måste säga att jag vet inte vilket inlämningsarbete som hör till vilken kurs, för att inte tala om ämnena vi ska skriva om. Nå, är som tur pararbeten så bara C och jag kommer igång ska det väl nog gå med fart får vi hoppas.

Kommentarer
Postat av: Malin

Dock kommer skatteåterbäringen först in på kontot i mitten av december :(

2008-04-09 @ 19:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback