Behåll eller inte?

image225Slutade 12 idag så tog en sväng via H&M innan jag for hem. Hade suttit och bläddrat i en liten katalog på pausen så fastnade för en scarf som jag skulle kika om de skulle råkat ha. Så dock mycket snyggare ut i katalogen... Köpte ett par cargobyxor åt J, får se om de passar eller om det ska bytas till en nummer större. Passade även på att sno åt mig en marimekko bikini på samma gång och en skjorta. Men vet inte om jag ska behålla skjortan eller inte, ska se vad J tycker och kanske ta med den till Malax imorgon och få mamma åsikt. Vad tycker ni, behåll eller lämna tillbaka?
image223



image224
När jag väl kom hem väntade ett litet brunt paket innanför dörren. Trodde först det var mitt armband som kommit, men när jag såg det stod Allers fick jag för mig att det var min vinst. När jag väl öppnade så var det en vinst, inte den jag trodde men ändå. Har ett vagt minne av att jag sände in något till tidningen Allers bara för skojs skull, inte trodde jag att jag skulle vinna på första försöket. Har för mig att huvudvinsten nog var något annat men en söt magnet är också trevligt att kunna lägga på kylskåpet.





Kommentarer
Postat av: Anka

Ok, berodd säkert på var man körde :) ang. skjortan så e de svårt att säga, men sku måst se hu den ser ut på dej, men på bilden ser den iaf bra ut tycker ja :)

2008-04-14 @ 13:24:59
URL: http://www.ankka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback