Hösten är här

image84
Det går trögt, känns som jag får skrivtorka så fort jag loggar in. Sommaren är över och jag borde fixa nya foton med mer höstkänsla till bakgrunden. Framför allt borde jag börja
skriva oftare. Mer aktiv för tillfället på Bloggen.fi.  Men där kan man inte göra det lika fint, inte personligt som här. Borde verkligen bli av med min torka.

Skrivet 2 september 2007 på x3m.fi:
Nu känner man verkligen att sommaren är slut och hösten här. Var ut på en promenad nyss och luften kändes kall och frisk. Så småningom dags att stoppa undan sommartunna toppar och plocka fram gosiga stickade tröjor. Plocka fram ljusen och filten ur skåpet, ladda upp med filmer i mängder inför den mörka, kalla vintern och njuta av ännu en färgsprakandehöstuppvisning av Moder Natur.

Nu bilskolan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback