Shoppingdag

Åh, vad jag är trött! Börjar bli gammal när man är helt slut efter en halv dags shopping. Men skoj var det, känns som evigheter sedan jag fått shoppa lös. Och oj vad dyrt det blev, minns inte senast jag fått så stor påse. Men hitta en tunika, jättefin. Leggins, behövdes! En underbar stickad tröja som är så varm och gosig. Massor med halloweenprylar till festen. Hittade också likadana vampyrtänder som jag tappade för två år sedan. Vad mer, jo tre par sockor för priset av två. Också väldigt behövliga, har konsaterat att mitt sockorförråd kommer krympa drastiskt när jag rensar bort alla uppnötta. Nu spela något, måste se vad som finns på denna dator (är för tillfället i Böle).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback