Lägenhetssökande

Har sett lägenheten ännu en gång. Vi ska väl ge ett lägre bud och se om de nappar. Men föräldrarna var inte riktigt övertygade, visade sig nu också att det blir väldigt trångt med 160 sängen i sovrummet. Så sökandet får fortsätta.

Drinkkväll ikväll, var och shoppade en del smått och gott tidigare idag. Är riktigt förväntansfull måste jag medge, får inviga min halare och allt.

Sen fick jag också en oväntad utmaning av Jill.

Här är reglerna:
1. Länka till den som utmanat dig.
2. Berätta 7 sanningar om dig själv.
3. Utmana 7 personer i slutet av ditt inlägg.
4. Lämna ett meddelande till dem du utmanat.

Mina 7 sanningar:
1. Jag är lite paranoid angående att ha främmande folk som går mig i hälarna
2. Jag har ett jävla temperament när jag kör bil
3. Jag har aldrig spytt p.g.a. för mycket sprit, dock haft minnesluckor
4. Jag är förlovad och obeskrivligt lycklig
5. Jag pratar i sömnen nästan varje natt
6. Jag är otroligt lat
7. Jag vågare inte gå ensam hem sent på kvällen/natten

Jag utmanar: Ammi, Anna, Anka, Challa, Micaela, Sofia, Wysteriia

Kommentarer
Postat av: Jill

#3 stämmer inte på mig tyvärr.. usch! :(
hrm ;)
Håller tummarna för att det blir en toppenkväll!

2007-10-24 @ 17:29:23
URL: http://www.jillette.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback