Lägenhet, halare och tent

För det första; vi blev lurade, fick inte alls hämta våra halare idag :/ De hade föreläsning hela timmen kansliet borde varit öppet. Hoppas det är bättre lycka imåron då.

var och såg på lägenheten idag som vi kanske ska bjuda på, jag blev såklart såld nästan direkt. Den var helt underbar! J däremot var lite skeptisk till kökets storlek och sovrummet. Men ska igen på onsdag och koll med mamma. Får se då vad hon säger. Pappa var inte alls speciellt förtjust i idén att vi skulle köpa eget, tyckte jag skulle gå klart skolan först. Men sådär är de alltid, mamma var väldigt skeptisk till vår förlovning först också, är det inte en så är det andra. jag vill i alla fall ha lägenheten, om det så betyder att jag ska extraknäcka från 16-01 för att vi ska få råd.

Tenten jaa, läsandet går inte speciellt bra. Anatomi är så otroligt tråkigt och så svårt då det inte räcker med att kunna allt på svenska. Nej, då ska det vara massor med latin och grekiska med också. Usch!

Kommentarer
Postat av: malin

blir att böri lev på knäckebrö å vatten snart hör ja :p

2007-10-22 @ 19:13:03
Postat av: Anonym

Hur hade du tänkt att du skulle få ett lån utan inkomster?

2007-10-23 @ 13:57:19
Postat av: Nina

Det är inte jag som ska ta lånet..

2007-10-23 @ 14:43:01
URL: http://Niini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback