Want to know me?

10 saker om dig

1. Är du singel?
- Långt ifrån <3
2. Är du lycklig?
- Absolut
3. Är du uttråkad?
- Kanske lite, bara J hittar hem från länken vänder det.
4. Är du ledsen?
- Finns inget att vara lessen över
5. Är du italienare?
- Nej
6. Är du gravid?
- Inte ännu
7. Är du full?
- Nej
8. Är du en cooling?
- Självklart
9. Är du från Irland?
- Nej
10. Är dina föräldrar gifta?
- Ja


8 saker om ditt kärleksliv

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
- Halvt upplevt det, så visst
2. Har du nånsin blivit sårad?
- Inte mycket, men lite
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/kille flera gånger innan du somnade?
- Varje kväll tänker jag på min J och kryper närmare honom
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne?
- I högstadiet hade man nog någon sån crush
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna?
- Oändligt många gånger <3
6. Har du haft en hemlig beundrare?
-
Jodå, men han gav sig till känna. Nu är vi vänner.
7. Är du kär?
- Ja
8. Vill du gifta dig i framtiden?
-
En förlovning brukar betyda giftemål, så ja, snart <3


10 saker, två alternativ

1.
Kärlek eller lust?
- Lust kommer automatiskt vis kärlek
2. Hår eller ögon?
3. Katt eller hund?
- Snart kommer det en liten vovvevill vår familj också
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar?
5. TV eller Internet?
- Svårt val
6. Coca-cola eller Pepsi?
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll?
- I stil med vår uppkommande treårsdag <3
8. Pengar eller lycka?
9. Dag eller natt?
- Också svårt val, men på natten är J min, halva dagen är vi i arbetet/skolan
10. MSN eller mobil?
- Billigare


10 "Har du nånsin..."

1. Blivit påkommen när du haft sex?

- Nej
2. Brutit ett ben?
- Nej
3. Gjort nåt du ångrar?
- Ja, men det är bisaker
4. Hoppat Bungee Jump?
- Nej, men ett tag ville jag verkligen pröva
5. Ljugit för någon du tycker om?
- Tyvärr
6. Ätit en hel tårta?
- Nej, men en halv klasskaka på förlovningsdagen
7. Gjort bort dig offentligt?
- Ett antal gånger skulle jag tro
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen?
- Nej, han passar bättre som vän
9. Gråtit när ett husdjur dog?
- Ja
10. Velat försvinna?
- Någon gång

Kommentarer
Postat av: Gilan

Tack!:) btw jag snodde din lista om det var lugnt?:P

2007-11-15 @ 14:48:44
URL: http://Gilan.blogg.se
Postat av: Anna

Är det okej om jag snor det där testet av dig? :)

2007-11-15 @ 16:16:05
URL: http://annaskold.blogg.se
Postat av: emelie

jag tog listan till min blogg ;)

2007-11-15 @ 18:46:54
URL: http://kaarlss0n.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback