Tråk

STEG 1

Skostorlek: 37
Civilstatus: Förlovad och Sambo <3
Höger eller vänsterhänt: Till 80% högerhänt
Kär?: Ja!

STEG 2

Skor som du bar idag: Svarta stövlar
Dina svagheter: Talar innan jag tänker
Rädsla: En del
Målsättning: Ett bra liv jag kan se tillbaka på och vara nöjd över

STEG 3
Första tanken då du

vaknar: Suck
Innan du somnar: Hur lyckligt lottad jag är som hittat min själsfrände

STEG 4

Pepsi eller Coca Cola
McDonalds eller Burger King
Adidas eller Nike
Lipton Ice Tea eller Nestea
Choklad eller vanilj

STEG 5

Svär du? Tyvärr
Sjunger du? Nu som då
Duschar du varje dag? Nej
Röker du? Definitivt inte
Gillar du skolan? Helt ok
Tror du på dig själv? För det mesta
Kommer du överens med dina föräldrar? Ja

STEG 6
Har du under den senaste månaden

Druckit alkohol? Ja
Rökt? Nej
Shoppat? Ja
Ätit en hel ask müsli? Nej
Ätit sushi? Nej
Stått på scen? Nej
Skejtat? Nej
Bakat? Nej
Stulit något? Nej

STEG 7
Har du någonsin
Däckat eller varit jättefull? Ja
Blivit kallad hora? Minns inte
Blivit nerslagen? Nej

STEG 8
I framtiden

Namn på barn? Återkommer
Hur vill du dö? Lugnt i sömnen
Vad vill du bli när du blir gammal? Glad pensionär

STEG 9

Antal människor du skulle ge ditt liv för: 7
Antal CD-skivor du äger: En del
Antal tatueringar: Inga
Hur många gånger har du varit med i tidningen? Några
Antal saker jag ångrar: Säkert finns det något

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback