Kyssar

Jag har kysst någon:

[x] på kinden
[x] på läpparna
[x] på deras händer eller fingrar
[x] i mitt rum
[x] i deras rum
[x] av samma kön
[x] av det motsatta könet
[x] som är yngre än mig
[x] som är äldre än mig
[x] med svart hår

[ ] med krulligt hår
[x] med blont hår
[ ] med rött hår
[x] med rakt hår
[ ] som är mindre/kortare än mig - kanske
[x] som är större/längre än mig
[ ] med ring i läppen
[x] som jag precis träffat
[ ] som är gay eller bi - inte vad jag vet
[x] som jag verkligen velat kyssa
[x] på semester

[ ] som skulle gå ut med en nära vän till mig
[ ] som är en god väns syster/bror
[ ] som sitter/suttit i fängelse
[x] på en kyrkogård/gravplats
[x] på en konsert
[x] på stranden
[x] i en pool, jacuzzi eller någon form av vatten

[ ] som inte är byxmyndig
[ ] som är äldre än dina föräldrar
[x] med färgat hår
[x] som var/är en god vän till mig

[ ] som är/har varit med i ett band
[ ] som har tatueringar
[x] som har en helt annan stil än mig
[x] i regnet
[ ] någon med brytning - räknas närpesiska?
[x] på en båt
[x] i en bil, taxi eller buss

[ ] på ett plan
[ ] på en cirkus eller på ett akvarium
[ ] någon som saknar en kroppsdel
[x] på bio
[ ] en klasskamrat eller arbetskamrat
[x] över hela kroppen
[ ] som var medvetslös
[x] jag senare inledde ett förhållande med - bästa jag nånsin gjort!

Kommentarer
Postat av: Janette

haha :D skoj att fylla i sånt här :D

2007-11-26 @ 13:15:26
URL: http://janpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback