Drömsoffan

Har varit med mamma till Suomi Soffa, hittade världens bekvämaste, snyggaste och härligaste soffa. Var egentligen morsan som skulle han en bäddsoffa, medan hon diskuterade priser gick jag mest för skojs skull omkring och kollade på hörnsoffor. Vi ska skaffa en sån sen när vi köpt lägenhet. Satte mig sådär allmänt bara i en vit lädersoffa och Boom hade jag hittat min soffa. Stod inget pris, redan det sa en del om priset på soffan, men jag bad expediten att räkna ut priset om man tog den med läderklädsel (fanns även i hur många andra material och färger som helst). Tjaa, bara 3 300 euro skulle de ha för den. Dags att åka hem och spara kanske? Nja, ska hitta lägenheten först, sen kanske det blir min Tammerfors (som soffan hette), men i något tyg! inte läder ;)

Kommentarer
Postat av: c

För mig är det nästan självklart med en soffa i tyg, fast det är ju mer praktiskt med en soffa i läder. Då är den ju lätt att torka av, speciellt om man ska ha hund. Ska köpa en dvärgpinscher, ställt mig i kö för en valp. Är ganska "inne" i hundvärlden, mamma å pappa har haft kennel sen jag va liten och nu är jag en del av den. Så jag kan inte köpa en valp bara sådär, för mig är det vikigt med mycket annat oxå. Men förmodligen så får jag hem valpen i februari nästa år :-)

2007-11-01 @ 16:31:56
URL: http://cettciliasklotter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback