Beroende?

1. Mitt värsta beroende.
- Godis

2. Mitt sötaste beroende.
- Godis det också

3. Mitt barnsligaste beroende.
- Disneyfilmer

4. Mitt bästa beroende.
- Min J

5. Mitt ytligaste beroende.
- Hmm, smink på fest..

6. Mitt slöaste beroende.
- Sova läänge

7. Mitt föredetta beroende.
- Att vara tillgänglig 24/7

8. Mitt mysigaste beroende.
- Närhet och kyssar av J

Dock skulle jag egentligen inte kalla något av detta (fast nr.8 kan börja vara gränsfall) beroende, ett beroende är en så otroligt stark känsla och behov av något.

Kommentarer
Postat av: nallepia

jag känner igen mig i dina två första beroende =) Och nu är jag duschad. Jag rekomenderar det varmt.
=)

2007-11-28 @ 19:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback