Avsluta meningarna

1. Jag har insett att min förra kyss  var underbar och fylld av kärlek
2. Jag lyssnar på tystnaden
3. Jag pratar när jag känner för det
4. Jag älskar/tycker om min J
5. Min bästa vän(ner) är J
6. Min första riktiga kyss ledde till att jag fann den rätta
8. Jag avskyr när folk frågar vad jag ska bli när jag blir stor
9. Kärlek finns i rummet
10. Äktenskap är vackert
11. Någonstans, tänker någon på mig
12. Jag kommer alltid att älska min fästman
13. Jag är hemligt förälskad i ingen
14. Sist jag grät var när jag tänkte på hur bra jag har det
15. Min mobiltelefon är ett nödvändigt ont
16. När jag vaknar på morgonen känner jag närheten av J
17. Innan jag går och lägger mig pussar jag min älskling gonatt
18. Just nu tänker jag på hur skönt det skulle vara om hundproblemen redde upp sig
19. Bebisar är söta
20. Idag har jag vaknat alldeles för tidigt
21. I kväll ska jag mysa med min prins
22. I morgon kommer jag njuta av min sovmorgon
23. Jag vill verkligen vara med J resten av livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback