10 år - imorgon

Otroligt tråkig dag, oplanerat ledig och blah...

FÖR 10 ÅR SEN
1. Var jag 9 år
2. Lekte jag med Barbie
3. Såg jag upp till mamma
4. Föddes min brorsa

FÖR 5 ÅR SEN
1. Var jag 14 år
2. Gick jag i åttan
3. Var jag med i en musikal
4.  Åkte jag buss

FÖR 3 ÅR SEN
1. Var jag 16 år
2. Träffade jag min fästman
3.  Visste jag att jag hittat den rätta
4. Började jag längta till 18-årsdagen

FÖR 2 ÅR SEN
1. Blev jag snart myndig
2. Firade jag min första jul med J
3. Bestämde vi oss för när vi skulle förlova oss
4. Började jag så småningom få ångest över studenten

FÖR 1 ÅR SEN
1. Bestämde vi oss för att flytta ihop
2. Skrev jag studenten
3. Hade jag varit lyckligt förlovad med min J i 6 månader
4. Körtkortet i hand

IGÅR
1. Mös vi
2. Duschade jag
3. Såg vi på tv
4. Gick vi igenom foton

IDAG
1. Har jag slappat
2. Ska vi till Malax
3. Ska vi laga tacos
4. Ska vi se film

IMORGON
1. Är det lördag
2. Ligga länge i sängen
3. Lillajul
4. Baka pepparkakor och lussekatter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback