Just because I'm bored..

De 10 första uppringda nummer:
1. Mommo/moffa
2. Mamma
3. Sötisen
4. Mamma
5. Saldo
6. Kati
7. Sara
8. Ett nummer, var väl om nåt jobb
9. Nummer, ett annat jobb
10. Faster

9 sist mottagna samtal:
1. Johanna
2. Privat nummer
3. Dopp, angående min studentklänning
4. Hyresvärden
5. Ett nummer
6. Emma
7. Undersökning jag är med i
8. Jessica
9. Farbror

8 sista missade samtalen:
1. Hem
2. Brorsan
3. Simeon
4. Chefen
5. Petra
6. Annika
7. Jessica
8. Janica

7 sista meddelanden från slutet:
1. *privat*, långt sött meddelande från min sötis
2. *privat*, långt sött meddelande från min sötis
3. *privat*, långt sött meddelande från min sötis
4. Mach=88% Olette todella kaunis pari.
5. *privat*, långt sött meddelande från min sötis
6. *privat*, sött meddelande från min sötis
7. *privat*, långt sött meddelande från min sötis

6 första meddelanden:
1. Kappahl-reklam
2. Fontanainbjudan
3. Vid datorn! O kommer hem kl 16.. *puss*
4. Tänkte om du vill komma med till Stenhaga idag nån gång.
5. Men vi lömna opp dörren åt er?
6. Trevlig Valborg!

5 sista numren från slutet:
1. <3 Min sötunge <3
2. Zed
3. Viktor
4. Video Shop
5. Varstala

4 första meddelanden i sända objekt:
1. Va hett hede som ni hadd köpt mot halsen?
2. Nä, int så läng ja låter bli att mät.. Men högst antagligen har jag no..
3. Ja har sjuk hals å föredrar att int tal i telef. Skick iställe...
4. *privat* , till min sötis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback