Hänger inte med längre

Alla har varit så aktiva att skriva på sista tiden, känner att jag inte alls hinner med varken med skrivandet eller läsandet. Har varit så mycket allt möjligt de senaste dagarna. Men nu tog man sig lite tid, kanske mest för att det finns så mycket annat viktigt som borde göras före. Har som sagt haft förfest här 28:e och 29:e vilket resulterat i en hel del pantflaskor som borde göras något åt. Så där har vi ett projekt, sedan ska det städas upp lite allmänt här också så där är ännu ett. Så har jag de armade inträdesförhören som närmar sig med stormsteg men aldrig blir lästa på. Och till på köpet har min sötis gått och blivit sjuk också så jag har som uppdrag att masa mig iväg och köpa bananer och yoghurt åt honom idag. För att summera, städning och pantning blir det inte ännu på några dagar, först ska J bli frisk och jag ska ha varit sjuk. Läsandet ska väl påbörjas så småningom. Uppdraget ska utföras så fort jag fått morgonmål.

Kommentarer
Postat av: Anka

Va ska tö läs på för inträdesförhör??? :S

2007-05-02 @ 13:11:40
URL: http://bloggen.fi/aanka
Postat av: Nina

Ti Hanken å VYH... sist ja va å kolla så no hadd dom nå ti VYH tå å :O (tror ja :P)

2007-05-02 @ 13:19:38
URL: http://Niini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback