Snart börjas det

Nu har jag plockat ut gubbarna ur första boken (förtjänar paus). Blev "bara" 5½ sida + nå lite ritande och scheman på baksidorna av några papper. Suck och stön, jobbigt och dessutom tycker jag att jag börjar känna mig lite stressad idag. Hur ska jag hinna lära mig allt matte hade jag tänkt? läsa på alla gubbpapper och läsa hälsokunskapsböckerna ännu en gång.

5 dagar till modde
7 dagar till psykka
9 dagar till matte
12 dagar till engelska
14 dagar till hälsokunskap

Nog ska det väl gå det här nog, om två veckor är ju t.o.m hela skiten över och det är bara att vänta på resultat och dimission. Blir långt att fara till Petalax från Vasa bara för att se resultaten...

Kommentarer
Postat av: Anka

Hu ha dö klara ut att Int skriv i bloggen på en hel da??? :O

2007-03-08 @ 07:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback