Oj huhhu

Nu har jag varit och försökt få lite klarhet i hur det fungerar mellan Hanken och VYH. Nog blev jag klokare alltid, men inte tack vare VYH:s studiehandledare. Människna kunde ju ingen svenska, fast jag talade högsvenska tycktes hon inte fatta. Bara frågade om jag hade deras broschyr och att jag skulle kolla där om det fanns något som intresserade mig. Nää, klokare blev jag av att tala med min kusin som har pojkvännen som gå där. Tydligen kan man nog inrikta sig på speciella områden där också. Så kanske skulle man satsa ppå det då om man inte kommer in på Hanken, kan ju alltid fara vidare och läsa till magister på Hanken när man är klar med de tre åren. Nåja, ska försöka få en timme bokad med studiehandledare våran nu snart och kanske få allt på klart då.

Kommentarer
Postat av: Estelle

Fin bakgrund du har!Bra blogg också

2007-03-23 @ 14:32:28
URL: http://estelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback