Never ever again

Nu är det klart! studenten är över, vad ska man roa sig med om dagar nu då?
Engelskaläraren höll på att skrämma livet ur mig. Hon hade satt upp preliminära resultaten på skrivningen, jag räknade ihop det och kom till 136 poäng. Kollade gränserna på nätet och det var 127 poäng eller nåt sånt för att få A (godkänt). Hur i helevte kunde jag ha så lite poäng då jag har haft M när vi övat. Gick och kollade igen, nåjaa.. det var fyra saker som inte ens hade blivit rättade ännu... Stupid me!

Men men, nog ska man väl bli student. Hk-frågorna var inte vad jag hade förväntat mig men inte kändes de omöjliga heller.

Kommentarer
Postat av: malin

hadd on rätta modde na än då?

2007-03-21 @ 14:05:48
Postat av: Niini

Nänå, va sku on.. fan slöaste lärarin ever hede! undrar va on donar me om dagan/kväldan?!

2007-03-21 @ 17:15:17
URL: http://Niini.blogg.se
Postat av: Sara

Du fick nog hjärta i halsgropen *hihi*

2007-03-21 @ 17:23:42
Postat av: Niini

ja verkligen :D

2007-03-22 @ 08:28:59
URL: http://Niini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback