Några saker avklarade

Kollade genom gamla inlägg på x3m nyss. Hittade en liten snabblista på vad som händer i år och kan stolt strecka över några saker nu.

Nytt år och nya händelser:

En vecka kvar tills sista perioden börjar.
19 år.
Studentläsning och skrivning.

Flytt med min prins.
Fira 1-årsdagen som förlovade.
Underbar sommar.
Ny skola, nya möjligheter.
24 år.
Fira 3-årsdagen.
Jul.
Nyår.


Snart kan jag strecka nästa två saker :D

Dina läppar mot mina är de underbaraste som finns. När dom rör mina står hela världen still och jag ryser i hela kroppen. Älskling du är underbar på alla sätt och vis. Det går inte att beskriva dig. Du betyder enormt mycket för mig sötis. Jag vet att vi kommer hålla ihop för vi är perfekta för varann. Det är du som gör mej lycklig och det är du som får mej att både skratta och le. Redan har det gått 2 år och 4 månader samt 10 månad med ringarna på och många fler ska det bli. Jag älskar verkligen dig Jonas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback