Mitt alfabete

Nina ♥ Jonas

A - som i andra hälft
B - som i bäst
C
- som i come follow me through life
D - som i den rätta
E - som i evighet
F - som i förlovade
G - som i gosa
H - som i hela tiden i mina tankar
I - som i ingen annan
J - som i Jag älskar dig
K - som i kyssar
L - som i livet ut
M - som i Maj
N - som i November
O - som i obeskrivlig
P - som i perfekta för varandra
Q - som i quality time
R - som i rör du så dör du
S - som i speciell
T - som i tänder på
U - som i underbar
V - som i varar för evigt
W - som i will always be with you
X - som i xakt vad jag vill ha
Y - som i ytterst sexig
Z - som i zonen vi lever i tillsammans
Å - som i åldras tillsammans
Ä - som i älskar varandra
Ö - som i överlycklig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback