Lite allt möjligt, kanske något som intresserar dig?

Härligt med bara vägar och sommarhastighet. Kändes som man skulle flyga fram längs vägen idag, så otroligt härligt!

Nåja, nu har jag slängt fram mina innersta tankar angående min framtid. Blir väl VYH i alla fall, tradenom-utbildningen med inriktning på marknadsföring. Så får jag det praktiska också och kommer kanske lättare in på arbetets vägar. Efter tre år där ska jag försöka komma in på Hanken då och fortsätta utbilda mig där till en magisterexamen. Så om ca 5 år kan jag förhoppningsvis titulera mig ekonom.

Nu ska jag sticka iväg in till stan tillbaka, hämta mamma och fara efter vårt köksbord. Sedan hem och tvätta den nytvättade bilen igen. Blev aningen smutsig efter färden till gymnasiet. Fick förresten antagligen ett C i engelskan, precis som jag visste. Stör lite eftersom jag vet att jag kan få ett M. Men C får väl duga det då, inte orkar jag börja ta om det i höst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback